Den nya bloggen är nu officiell!


För det första vill jag önska er välkomna till min nya blogg!

Jag har pysslat och hållit i på i menyerna den närmaste tiden, och försökt göra bloggen acceptabel.

Den är bättre och snyggare än min gamla, tråkiga blogg.

Jag kommer att koncentera mig enbart åt de saker jag brinner mest för:

Film.

Musik.

Tv-spel.

Konst.

Och viktigast: Min familj.

Jag har nedanför detta inlägg lagt ut ett par gamla inlägg, som denna veckas speltriss signerad EmmyZ.

 

Jag hoppas ni kommer att tycka om bloggen och att ni fortsätter att läsa den. Jag ska göra mitt bästa.

Trevlig läsning, och vi ses snart igen! Jag kommer definitivt att hålla ett extra öga på årets E3!

Med vänliga hälsningar:

Jerry Olsson.

”Sätrapôjk”

Carrie i blomsterängen.

2 thoughts on “Den nya bloggen är nu officiell!

Kommentera

