Veckans speltriss: Vecka 23 – Bevingad


Nu har den finurliga EmmyZ varit i farten igen och lagt ut veckans speltriss!

Det behövdes verkligen i med årets underliga E3.

Hennes tema för denna vecka är ”bevingad”. Här är mitt bidrag till ämnet i fråga!

 

Den mystiske och coole Meta Knight är verkligen grym i sina vingar!

Kefka – en av spelhistoriens mest färgstarka skurkar i sin sista form! Änglavingar för en djävul!

Min favoritdrake, Bahamut, var ett givet val! Denna mäktiga drake med mäktiga vingar är respektgivande!

2 thoughts on “Veckans speltriss: Vecka 23 – Bevingad

  1. Snyggt med tre drakar som dessutom går i samma färgton! 😀 Jag har en förkärlek för drakar. Höll på att tatuera in en för många år sedan :p Funderar fortfarande 🙂

    • Jag kommer ihåg att jag en gång tecknade en drake åt en kille jag känner för några år sedan. Jag mötte honom vid ett senare tillfälle och då hade han den tatuerad.
      Det kändes riktigt roligt – och den blev väldigt snygg på honom!

      Själv har jag ingen drake tatuerad men en dag kanske. De gör sig snygga som tatueringar.
      Någon särskild drake du vill ha tatuerad?

Kommentera

