Uppdatering av intryck av Playstation 3-spelen jag har.


Jag har haft mitt Playstation 3 i några månader nu och jag är fruktansvärt nöjd med den!

Jag har några spel som jag spelat ett tag, och uppdaterar nu de intryck jag har av spelen.

 

Här är en sorts topplista på spelen just nu.

  1. Valkyria Chronicles – Fortsatt väldigt vackert och känslostarkt. Det här är det bästa strategi/RPG jag spelat på år och dag. Formkurva: Spikrakt uppåt.
  2. Red Dead Redemption – Friheten! Den vackra western-atmosfären är guld värd! Jag har i nuvarande läget kört fast lite, men som tur är finns det många sidouppdrag att köra igenom. Formkurva: Spikrakt uppåt.
  3. Castlevania: Lords Of Shadow – Den här mörka och moderna uppdateringen av den härliga spelserien blir bara mer och mer spännande! Gabriel är en äkta Belmont! Formkurva: Spikrakt uppåt.
  4. Bayonetta – Den här kvinnan sparkar rövar hårdare än en stenslägga krossar sten. Här är det bara hårda ord och puffror som gäller. Formkurva: Stabil.
  5. Mortal Kombat – Den klassiska spelserien har fått sig en stark ansiktslyftning och mycket av det som serien är känd för har behållts med blodig värdighet. Formkurva: Snett uppåt.
  6. Grand Theft Auto IV – Spelets frihet är fruktansvärt stor! Jag har inte spelat det här så värst mycket dock. Men det är kul att köra bil! Formkurva: Snett nedåt.
  7. Call Of Duty: Modern Warware 2 – FPS är alltid FPS. En del är bra, en del är dåliga. Det här är bra, med mycket vapen och ett roligt multiplayerläge. Men ärligt talat börjar genren bli väldigt uttjatad, jag vill se en uppdatering och nyskapande! Formkurva: Stabil.
  8. Rango – Priset jag vann är ett hyggligt spel baserat på filmen med samma namn. Det är lätt att förstå sig på men det kan bli lite enformigt. Formkurva: Snett uppåt.
  9. Little Big Planet 2 – Det här spelet har saktat efter rejält. Jag har nog inte förstått spelets storhet. Ännu. Men det är väldigt gulligt och färgstarkt. Formkurva: Snett nedåt.
Jag har även Final Fantasy XIII men jag har inte provat det ännu, så jag har inte med den i listan än så länge.
Jag borde klara av ett spel snart. Det blir nog mest största sannolikhet Rango först.
Mina tre favoritspel till Playstation 3 just nu i ordning; Valkyria Chronicles, Red Dead Redemption, Castlevania: Lords Of Shadow.
Kommentera

