House Of Lonely Weekend.


Så skulle det låta om det vore en sång eller en filmtitel.

Men det är faktiskt verklighet denna helg, eftersom min sambo och vår dotter följt med svärfolket till Sölen i Norge.

Det kändes faktiskt riktigt tomt i huset när jag kom hem. De enda som var kvar var Atlas och Katana. Och fiskarna.

Tumbleweeds are flying.

Det får bli lite skrapande på huset om vädret tillåter det. Annars bussar jag katten på åskovädret så att det reser iväg!

Det får väl bli lite Red Dead Redemption, lite tecknande och annat pyssel om jag inte har något att göra.

Avslutar dagens blogg med en bild på vår dotter just innanför svågerns balkong.

2 thoughts on “House Of Lonely Weekend.

    • Tack =) Jag fick faktiskt ett sms av min sambo igår, och fick veta att vår dotter frågar efter mig hela tiden. Det är så hjärtskärande. =(

Kommentera

