Teckning: Marg Helgenberger. (Catherine från CSI)


Nu fick jag äntligen till det. Efter ett grymt misslyckande så försökte jag igen.

Så här blev denna bild:

Marg Helgenberger är den färgstarka Catherine i CSI. Jag ville prova att teckna av henne för hon har en så stor karsima.

När jag misslyckades så råkade jag göra hennes ögon konstiga och läpparna som missfoster.

Då blev jag så fruktansvärt arg för jag var ju nästan klar med bilden.

Nu försökte jag igen – och det blev bättre denna gång.

Hoppas ni gillar den här teckningen!

 

Nästa gång blir det dags för Selvaria från mästerverket Valkyria Chronicles!

2 thoughts on “Teckning: Marg Helgenberger. (Catherine från CSI)

    • Tack så jättemycket!
      Jag lär mig alltid något nytt för varje bild jag gör.
      Denna gång var det att hoppa upp i sadeln igen eftersom jag misslyckades med förra bilden på Helgenberger – men jag gav mig fan på att jag skulle prova igen.
      Din fru tyckte också om bilden, så jag tackar er båda för era snälla kommentarer 😀

Kommentera

