Speltriss Vecka 28: Blek.


Nu har charmiga EmmyZ gjort comeback efter ett kort uppehåll – pga bloggproblem – med ett efterlängtat speltriss.

Denna vecka är det temat Blek som gäller.

Hon hade i sin blogg lagt upp folk som är bleka i hyn, och det hade jag också tänkt.

Men jag framför det så här:

 

Tre stycken blekfisar som behöver få lite färg på hyn.

 

   Princessan Peach må vara Svamprikets (nej inte Ludde/Tommys hemsida) ledare, men hon kan behöva lite solkräm!

Lucca från Chrono Trigger är en skarptänkt kvinna och mycket charmig. Men hon skulle kunna fråga Peach om hon kunde få lite av den solkräm princessan är i behov av. För Lucca kan få lite mer gyllenbrun hy!

Quan Chi, Shao Khans farlige magiker i Mortal Kombat är en riktig blekfis. Frågan är om han ens får solkräm av Peach eller Lucca?

3 thoughts on “Speltriss Vecka 28: Blek.

  1. Pingback: Speltriss vecka 28: Blek | EmmyZ

  2. Jag måste erkänna att jag har en förkärlek för karaktärer med blek, nästan gråaktig hud. Alla mina alver och andra egendesignade karaktärer går i gråblått 😀 Så jag gillade verkligen bilden på Quan Chi! Fin triss 😀

Kommentera

