Teckning: Garrus Vakarian från Mass Effect.


Nu är jag klar med min teckning på Garrus Vakarian från Mass Effect.

Den här bilden var en riktig utmaning på flera plan.

Varför då, undrar ni?

Jag har inte spelat Mass Effect-spelen, men har hört att de ska vara riktigt bra.

Att ha läst artiklar och bloggar om denna epok till spel, så verkar det fantastiskt.

Det som var fascinerande med Garrus är att han ser så grym ut.

En annan utmaning med bilden var att jag prövat mina nya teckningspennor jag köpt.

Det visade sig att det var grafitpennor.

Då var jag tvungen att vara riktigt försiktig eftersom grafit smetar sig ut väldigt lätt.

Nu är jag inte riktigt helt säker på att färgerna var helt rätt heller.

Men det är det som är tjusningen med utmaningar, ingen bild är lik den andre.

Med denna bild klar så siktar jag mot nya utmaningar.

Nästa gång blir det Hyrules hjälte Link som hillbilly.

Tänka sig Link i flanellskjorta och spelar banjo.

2 thoughts on “Teckning: Garrus Vakarian från Mass Effect.

  1. Pingback: Lite bilder från onsdagens ultraljud. « Sätrapôjk

  2. Pingback: Ursäkta. Här är några nya bilder jag gjort. « Sätrapôjk

Kommentera

