Lite bilder från onsdagens tripp till Karlstad med ultraljud och shopping.


I onsdags var jag, Malin, Carrie och svärmor till Karlstad eftersom jag och Malin skulle på ultraljud.

Det var en underbar upplevelse, för där var det en liten vilding i magen som rörde på ben och armar.

Vad det blir för kön ville vi inte veta denna gång heller, eftersom det är roligare med en överraskning!

Rubriken ljuger lite grann, för jag kan tyvärr inte visa bilden från ultraljudet, men jag kan visa en bild på Malins gravida mage.

Sjutton veckor har gått! Tiden för att barnet ska komma är 7:e januari 2012.

Barnet kan ju faktiskt komma på nyår eller ännu tidigare – till jul! Men vi får se, jag och min sambo blir glada oavsett när barnet kommer.

Det blev lite shopping i onsdags också.

 Det blev en ny säng till Carrie. Hon är så stor att hon kan börja sova i denna fina säng från IKEA. Dessutom behöver ju det andra barnet spjälsängen mer!

Nya teckningspennor blev det. Det visade sig att färgpennorna var grafitpennor, vilket jag fick uppleva med Garrus. De andra pennorna har en vit penna! Användbart!

Här ska det bli film! Jag fann inte Blu-Rayutgåvan av True Grit, så det fick bli en DVD istället.

7:e januari ligger inte så långt bort. Tiden flyger ju iväg!

Jag längtar för varje dag som går.

Jag avslutar detta inlägg med nyklippt Carrie!

Kommentera

