Teckning: Gwendolyn från Odin Sphere.


 Gwendolyn. (foto tagen av Anna – annabloggar.se)

Jag kom på en sak.

Teckningen på Eddie Cochran var inte den 40:e teckningen i år, utan det var teckningen innan, ”Welcome To Twilight Town”.

För jag hade glömt bort att räkna med en teckning till.

Snälla Anna ”Lania” hade skickat en jättefin mjukissäl till mig som en födelsedagspresent till min sambo Malin.

När jag hade fått  min teckningslust tillbaka, hade jag gjort en del teckningar.

I vintras spelade Anna spelet Odin Sphere, och jag fick en snilleblixt. Jag skulle teckna en figur från det spelet och det blev denna teckning på Gwendolyn.

Det blev ett tack till Anna, så jag skickade den teckningen som en överraskning till henne.

Hon tyckte jättemycket om teckningen så att hon bloggade om den. Nu är den inramad och upphängd.

Jag hade totalt glömt bort att räkna med den här blden på Gwendolyn, så jag bloggar om den nu.

Kommentera

