Teckning: Jessica Almenäs. (nytt försök)


För ett tag sedan tecknade jag av TV4:s Jessica Almenäs.

Den bilden blev en katastrof så jag rev sönder den. Det tog ett tag tills jag skulle göra ett nytt försök eftersom jag blev så besviken på mig själv.

Nu har jag gjort ett nytt försök. Så här blev det. (tryck på bilden för att göra den större)

Den här gången kändes det bra hela vägen.

Förra gången stötte jag på problem hela tiden, men denna gång kände jag att jag skulle klara det.

Jag gillar den här bilden mycket mer än den förra jag gjorde. Hoppas ni också gillar den.

Mitt förtroende för tecknadet har förstärkts nu. Jag känner mig starkare.

Kommentera

