Teckning: Mario Kart från DK Mountain.


Nu har jag gjort en teckning baserat på Gamecube-spelet Mario Kart: Double Dash.

Den här teckningen är baserat på ett foto jag funnit från spelet.

Jag gillar den här actionbaserade stilen med bland annat Waluigis ondskefulla pekande.

Jag har även försökt få bilden att se ut som att det rör sig, hoppas att ni ser det med.

Egentligen skulle Peach och Daisy vara med, men jag tog inte med dom eftersom bilden skulle bli för rörig.

Bilar har alltid varit svårt för mig att göra, så det här var ett sorts eldprov för mig. Warios amerikanare var riktigt svår att göra.

Men det har naturligtvis varit kul att göra den här bilden, att teckna något från Marios värld har alltid varit kul.

 

Nästa gång blir det ett porträtt på Jennifer Love Hewitt.

One thought on “Teckning: Mario Kart från DK Mountain.

  1. Pingback: Lägga ned teckningspennan? « Sätrapôjk

Kommentera

