Teckning: Lady Gaga and The Pink Ribbon.


Den här bilden är lite speciell.

Dels är det ett porträtt på Lady Gaga, men jag ville göra det till något mer extra.

Oktober är nu vid våra fötter, och då är det dags för Rosa Bandet.

Jag tänkte – om jag skulle göra ett rosa band omslingrat om världsstjärnan Lady Gaga, så skulle bilden få en annan innebörd.

Nu blev det lite mer annorlunda än vad jag hade tänkt, men det blev rätt intressant i slutändan. Lägg märke till att hon även fått ett rosa öga.

 

Det här hjälper inte direkt forskningen om bröstcancer, men jag ville visa mitt stöd på något sätt.

Kommentera

