Vem är spelsveriges sexigaste man och kvinna? (nomineringsdelen)


För ett tag sedan intervjuade jag Ludde på Svampriket, och då passade jag på att fråga honom om han skulle vilja ställa en fråga vidare till Emmy.

Frågan löd ”Vem är egentligen sexigast av mig (Ludde) eller Victor Leijonhuvud”?

Nu svarade hon sin make – vilket lät som ett klokt svar.

Men det gav mig en riktig bra idé som jag ska försöka dra igång under november.

Jag och Gnoit  har inlett ett samarbete.

Men vi behöver er hjälp.

Vem är spelsveriges sexigaste man och kvinna?

Personlig åsikt: För mig tycker jag att en person som är sexig – är en peson vågar uttrycka sig, och dessutom har en fantastisk karisma. Att denne bjuder på sig själv är också sexigt.

Men det är ni själva som ska avgöra vad som är sexigt. Detta är ingen skönhetstävling, utan det här är mer ett tillfälle att visa er uppskattning till de gamers som ni ser upp till.

  • I en veckas tid låter jag er nominera de män och kvinnor som ni tycker ska förtjäna titeln ”Spelsveriges sexigaste man och kvinna”. De fem män och kvinnor som fått mest nomineringar räknar jag och Gnoit ihop.
  • Sedan tar vi de som fått mest nomineringar och startar den riktiga omröstningen. Den man och den kvinna som fått mest röster får den ärofulla titeln.
  • Nomineringen avslutas den 6:e november. Finalen avgörs 13 november och vinnarna avslöjas på kvällen den 14:e november.
  • Ni får givetvis nominera flera men inte er själva.
Med detta skrivet så är det inget annat att tillägga. Nu börjar nomineringarna! Kom ihåg, sista dagen är 6:e november, sedan är det final veckan efter.
Lycka till!
Kommentera

