Inför Gamex tar jag timeout från Twitter i en veckas tid.


Det skulle vara roligt att besöka Gamex. Att få se de senaste spelnyheterna och träffa fantastiskt folk.

Men jag kan inte, och det är faktiskt fördjävligt. Twitter och andra sidor går varmt med massor av pepp inför Gamex.

Vilket är bra naturligtvis! Klart att man ska känna pepp och glädje för denna mässa.

 

Men för att jag inte ska känna avund eller så, så tar jag timeout från Twitter veckan ut. Jag undviker dessutom att läsa bloggar jag tycker om att läsa under den tiden så att jag inte blir påmind om mässan.

Men jag skriver fortfarande om spel, teckningar, film och diverse små-ting. Så de publiceras automatiskt på Twitter.

 

Men tills dess så är ni naturligtvis välkomna och läsa min blogg när ni vill, och jag vill att ni ska ha det så roligt på Gamex.

Vi syns om en vecka på Twitter igen.

 

2 thoughts on “Inför Gamex tar jag timeout från Twitter i en veckas tid.

  1. Jag ska inte till Gamex heller, trots att jag bor här. 🙂
    Jag känner däremot inte att jag behöver ta en timeout från Twitter. Å andra sidan har jag inte varit där på samma sätt som tidigare, har inte hunnit/orkat läsa det som skrivs såsom jag gjorde förut.

    För mig känns Gamex inte så lockande, det finns ju ingen rollspelsrepresentation där. Dvs, det finns inget för mig. Jag känner mig ändå utanför den allmänna gamer-gemenskapen som råder, och jag är dessutom bortbjuden i helgen. Jag stressar inte upp mig. Folk får tjöta om Gamex om de vill. 😀 Jag hoppas de som åker har roligt, det går nog ingen nöd på oss som inte är med detta år heller.

    Ses om en vecka. 🙂

Kommentera

