Teckning: Thomas Wiborgh.


Nu har jag varit i farten igen. Den här gången blev det en teckning på LEVEL‘s skribent och gamerlegenden Thomas Wiborgh.

Jag gjorde inte bara en bild på honom, utan han fick Master Chiefs rustning och automatgevär. (Halo)

Det var inte lätt att få tag på en bra bild på Thomas men jag fann en bild till slut.

Rustningen och framför allt vapnet var riktigt mycket småplottrigt att göra, men det var det helt klart värt. Jag hoppas ni gillar bilden. Och herr Wiborgh, om du läser detta hoppas jag att du gillar hyllningsbilden.

 

Nu ska jag ge mig i ett annorlunda projekt. Jag har fått en förfrågan att teckna något och få betalt för det.

Jag ska göra ett porträtt på ….. Ron Jeremy.

One thought on “Teckning: Thomas Wiborgh.

Kommentera

