TÄVLING! TÄVLING! Vinn Sätrapôjks kalender 2012! (Avslutad!)


Tävlingen avslutad. Har skrivit till vinnaren!

Nu är min kalender gjord!

Tack vare er fantastiska och omtänksamma val, så har jag satt ihop några väl valda bilder.

De bilder som fått mest röster är:

LIMBOSIZED, John Marston, Evangeline Lily, Amaterasu, Johnny Cash took the Train No’50 to Heaven, Garrus Vakarian, Rosalina, House, prästen med hagelgevär från Machete, Gregg the Grim Reaper, Link från Majora’s Mask och min hyllning till gamers; Gamers och Rosor.

Ni har nu chansen att vinna en kalender. Ska ni teckna, tror ni? Nej det behöver ni inte göra.

Däremot ska ni göra så här.

(ändrat tävlingen eftersom det blev för svårt….)

Ni ska helt och hållet övertyga mig varför ni vill vinna kalendern.  Ni får ta till vilka medel som helst, förutom då att ”om jag inte vinner då får du stryk” – det funkar inte tyvärr.

Bästa övertygandet vinner! Jag ändrar slutdatum också – till den 13:e november!

9 thoughts on “TÄVLING! TÄVLING! Vinn Sätrapôjks kalender 2012! (Avslutad!)

  1. Jag vill vinna för att jag behöver en bra julklapp till Robert och eftersom jag vet hur mycket han gillar dina teckningar vore en kalender med dem perfekt. 😀

  2. åh, jag som hade tänkt skicka en elak Robot på dig i form av Bender! Inget hot alltså 😉
    Jag skulle vilja vinna kalendern för tt få lite personlig nördkultur hemma med alla andra proffsgrejer.

  3. Jag känner att min gamla Star Wars-kalender från 2008 har gjort sitt, så det hade ju varit mycket trevligt att kunna byta ut den mot en kalasfin som denna! 🙂

  4. Jag skulle kunna säga att jag vill vinna för att jag ville ge den till min fru, men då skulle jag ljuga. Är det någonting som jag alltid velat ha så är det konstverk av en konstnär som jag själv uppskattar och bilder som jag verkligen vill ha. Det är här din kalender kommer in då den innehåller en samling av några av dina bästa motiv. Det blir som en ny tävla varje månad.

Kommentera

