Vägen till Skyward Sword: Mina favoritmusikspår i Zeldas värld.


Legend Of Zelda: Skyward Sword närmar sig med storsteg. Förhoppningarna är rätt höga, det är nu allvaret börjar.

Till dess funderar jag på att göra lite tillbakablickar.

Detta inlägg handlar om den fantastiska musiken i spelserien om Zelda.

Jag nämner här tio personliga favoritspår av det magi musiken erbjuder från Links äventyr.

Jag älskar Zeldas musik, och tror jag kommer att få fler favoritstycken från Skyward Sword!
Kommentera

