Teckning: Skyward Sword.


Legend Of Zelda: Skyward Sword är vid våra fötter, och jag passade på att teckna av fodralet på mitt eget sätt.

Förgrunden – Link och texten – är målat i vanliga tecknarfärger medans bakgrunden är målat i grafitfärger.

Originalbilden är riktigt snyggt gjord, med sina vackra färger.

 

Jag tycker resultatet är helt okej egentligen, men är det något jag ska klaga på så är det emblemet bakom texten ”Zelda”. Det blev lite fel där, men jag lät det förbli så eftersom jag gillar hur Link blev.

Hoppas ni gillar den.

 

Härnäst blir det Yoshi och Boshi.

2 thoughts on “Teckning: Skyward Sword.

Kommentera

