Teckning: Pernilla Andersson.


Jag fortsätter med porträtt i musikens tecken.

Den här gången är ett porträtt på en av Sveriges härligaste och coolaste kvinnliga artister; Pernilla Andersson.

Det här porträttet tog inte lång tid alls att göra, faktum är att det var kanske det porträtt som var snabbast att göra för mig någonsin.

Utmaningen i denna bild var att få till hennes ljusa hår men det blev helt okej.

Jag är faktiskt riktigt nöjd med den här bilden. Jag hoppas ni är det med.

 

Nu har jag sju beställningar att ta hand om, och faktiskt även till Loading.se’s julkalender. Jag ska delta i år, och jag har lucka 21.

One thought on “Teckning: Pernilla Andersson.

  1. Pingback: Lägga ned teckningspennan? « Sätrapôjk

Kommentera

