GOTY’ 11 – Årets gästinhopp.


Det här är en del av Spelkrigets fina Game Of The Year.

Jag kör med årets gästinhopp.

Inte sedan Solid Snakes och Sonics gästinhopp i Super Smash Bros Brawl har jag blivit så förvånad.

Jag pratar om Freddy Kruegers inhopp i Mortal Kombat.

Freddy är faktiskt som en frisk fläkt i den här fightingspelet som jag hade kul med i år.

Här har han fått två par handskar med skarpa knivblad och – lite dåligt nog – fått  något som påminner om Jackie Earl Haleys ansikte istället för Robert Englunds klassiska stil.

Med några fatalities (ett påminner om Johnny Depps tragiska öde i första A Nightmare On Elm Street) gör sig Freddy bra som fighter.

Det ryktades att Jason Voorhees skulle också vara med men så blev det inte.

Freddy är en av mina favoritfighters i Mortal Kombat som faktiskt fått nytt liv och andan tillbaka från de klassiska tre första spelen.

Freddy Kruegers inhopp i Mortal Kombat är årets gästinhopp.

2 thoughts on “GOTY’ 11 – Årets gästinhopp.

  1. Pingback: Spelkriget » Årets bästa SEX

Kommentera

