GOTY’11: Årets spel jag helst velat spela.


Jag har missat skitmånga spel i år. Tidsbrist? Pengabrist? Orsakerna är många men faktum är att det finns många spel jag missat.

 

Det spel jag verkligen velat mest spela i år är:

 

Catherine, med sin fina animé-grafik och sin sexuella mörker (kan jag skriva så? Nåväl) har fått en fin respons i år. Ändå har det inte dykt upp i Europa, fast det går ju lätt att importera det.

Jag har inte införskaffat spelet ännu och kommer tyvärr inte göra det i år. Kanske nästa? Men det ser så riktigt bra och snyggt ut.

Catherine är det spel jag önskat mest att spela i år.

Bubblare:

Radiant Historia som verkar vara ett underbart RPG, och naturligtvis Batman: Arkham City.

Kommentera

