Sätrapôjks 2:a mest efterlängtade spel 2012.


Lara Croft är tillbaka.

(vänta, tänker säkert en som inte sett trailern – är det där Lara?)

Ja, det är Lara.

Från att ha varit en karaktärslös kvinna med ballonger till bröst har hon nu blivit en fantastisk kvinna med känslor.

I trailern visar hon vara sårbar och vara en överlevare.

Animeringen är ju helt otrolig.

En sårbar, men en målmedveten överleverare – Lara Croft. Kolla in den snygga artworken!

Jag har aldrig varit så mycket för Tomb Raider-serien tidigare, och jag vägrar se filmerna med Angelina Jolie.

Men den här gången kan det bli något riktigt intressant.

Square Enix ligger bakom produktionen.

Lara Croft är på väg att få en välförtjänt comeback.

Tomb Raider är Sätrapôjks 2:a mest efterlängtade spel 2012.

(det hade varit etta om det inte vore för ett annat spel….)

Ja, just det ja, jag måste ju visa trailern! Ifall man inte sett den det vill säga…

Mest efterlängtade spel 2012:

1.

2. Tomb Raider.

3. The Last Story.

2 thoughts on “Sätrapôjks 2:a mest efterlängtade spel 2012.

  1. Trailern ser onekligen imponerande ut men jag vet alldeles för lite om hur gameplay kommer funka för att bli pepp. Sen vet jag inte.. kunde man inte bara tagit en ny karaktär istället.. Lara Croft känns gammalt och namnet skapar inte direkt positiva referenser längre

  2. Pingback: Ursäkta. Här är några nya bilder jag gjort. « Sätrapôjk

Kommentera

