Nyårshälsning till er alla underbara.


image

Min sambo Malin som fyller år idag öppnar paket tillsammans med Carrie.

Året 2011 har varit ett år att ta till historien.
Det har varit vårt första år i huset, som vi målade i sommar.

Jag och Malin firade vår 5-årsdag tillsammans. Nu väntar hon vårt andra barn, som kommer när som helst. Idag, på nyårsafton, fyller Malin år. Grattis älskling!

Det här året fick jag min teckningslust tillbaka. Bild efter bild tecknades. Totalt i år har det blivit nästan 70 bilder. Just nu är det Heath Ledgers tolkning av Jokern som jag tecknar av. Han blir klar 2012. Tack för alla underbara kommentarer!

Playstation 3 blev en ny bekantskap för mig. Mycket upptäckter. Trots jag utnämnt Xenoblade till Wii till år 2011’s bästa spel har jag njutit av Red Dead Redemption allra mest. Till och med John Marston fick bli tecknad av mig.

En sida som jag besöker ofta är Twitter. Jag har skrivit och fått dela bekantskap och samma spelintressen med massor av underbara människor.
Jag har hängt med och gjort många speltrissar för underbara Emmy. Jag har lett åt roliga Svampriket.
Men det är alla gamers olika personligheter och stora hjärtan som mitt hjärta berörs av. Allt började med Anna, som jag skrev till på Loading. Följde varann på Twitter. Där började jag lära känna underbart folk.
Jag gjorde en hyllningsteckning och intervjuade gamers.
Det här är mitt tacktal:
Tack alla gamers för ett underbart 2011. Jag har den stora äran att tacka er för att jag vet att jag har något gemensamt med några andra. Tack, Anna. Emmy. Angelica. Elin Ekberg. Makarna Elin och Robert Arweteg. Ludde och Tommy. Pierre. Fredrik. Sanna. Ina. Gnoit. Herrarna på Megazine. Ett stort tack till er och alla andra gamers. Ni är awesome.

Jag vill också tacka Emma Grey Munthe för att jag fick intervjua henne och för trevliga diskutioner på Twitter.

2012 kommer. Då lägger vi i en växel och kör på. Nya utmaningar. Nya mål. Samma glöd, passion och kärlek.
Gott nytt år önskar jag er, mina vänner och min familj.

Kommentera

