Ursäkta. Här är några nya bilder jag gjort.


Det har varit en hektisk och annorlunda januari. Dels för att vi har fått en ny familjemedlem, Alison.

Men att jag inte hunnit blogga här så mycket på sistone, är för att jag skrivit några inlägg för Megazine.

Men jag kommer absolut att fortsätta skriva här med, det är ju min blogg.

 

Jag tänkte uppdatera med lite teckningar.

”Riddle Me This, Dark Knight!”

Det här är en fanart av The Riddler – eller Gåtan på svenska. Jag gillar hans utmaningar i det lysande Batman: Arkham City. Batman fick också vara med fast rätt grovhuggen.

 

Doctor Who.

Det här var en utmaning. Jag fick ett önskemål av spelskribenten och gamerikonen Tove Bengtsson, att jag skulle ge mig i kast med Doctor Who. Jag tyckte det lät intressant och googlade lite grann. Till slut fann jag en cool bild, och så här blev resultatet. Det blå bakom herrarna ska föreställa supernovor eller något liknande. Precis som teckningen på Garrus från Mass Effect var detta främmande mark, för jag har inte sett ett enda avsnitt av serien.

Lara Croft från nya Tomb Raider.

Den här bilden är helt ny. Det här är en fanart av Lara Croft från nya Tomb Raider som kommer i slutet av året – förhoppningsvis. Jag la mest fokus på Lara eftersom hon är ju bildens höjdpunkt. Allt skit i bakgrunden ska föreställa vrak och klippor i vatten.

Mer önskemål har jag fått under veckan som jag ska ta itu med. Härligt. Hobar, Mac Curtis, Kingdom Hearts…. Det känns kul att få önskemål.

One thought on “Ursäkta. Här är några nya bilder jag gjort.

  1. Pingback: Kalendertävling på g! Ni bestämmer vilka motiv! « Sätrapôjk – med teckningspennan i styrning mot film, musik & tv-spel.

Kommentera

