Teckning: Bob Dylan.


Tredje portättet på kort tid, denna gång är det dags för den legendariska folkssångaren Bob Dylan.

Bildens stora utmaning var utan tvekan Dylans rufsiga hår. Det var otroligt mycket arbete bakom, men jag lyckade till slut få lite volym i frissan. Munspelet var också svårt att få till men lite tålamod så gick det.

Jag hoppas att ni gillar den här bilden.

 

Nästa gång återvänder jag till tv-spelskonst, då jag ska ta mig an första bossen från klassiska Super Probotector.

2 thoughts on “Teckning: Bob Dylan.

  1. Pingback: Teckning: “Elvis Presley took a Cadillac to the Stairway To Heaven”. « Sätrapôjk

  2. Pingback: Kalendertävling på g! Ni bestämmer vilka motiv! « Sätrapôjk – med teckningspennan i styrning mot film, musik & tv-spel.

Kommentera

