Snart är jag 32 år.


Tiden, den kommer och går säger många.
Nästa måndag är jag 32 år. Då är det ungefär halvvägs till pensionen, om man inte lyssnar på Reinfeldt.

Det jag önskar allra mest är en fin dag med sol och trevlig stämning.
Nu låter det dumt visserligen, men även jag har fina önskemål när jag fyller år fast det förstnämnda är det jag önskar mest.

I övrigt som jag önskar fast det är inte nödvändigt:
Mass Effect 3. Till PS3 eftersom jag inte är för PCspel.
Star Wars-boxen på BluRay.
Nya teckningsfärgpennor, pennvässare.
LA Noire. Jag är nyfiken på detta kriminaldrama.

Final Fantasy IX originalsoundtrack. Ett av spelhistoriens bästa soundtracks är härlig stämningsmusik.

Men som sagt, en fin dag med trevlig stämning och sol vore perfekt.

Kommentera

