Lite mer teckningar.


Jag har publicerat få teckningar på sistone, tänkte uppdatera lite grann.

Liara T’Soni från Mass Effect. Jag blev positivt överraskad av Mass Effect 2, för deras fantastiska rollfigurer. Jag hade tidigare gjort Garrus – men då hade jag inte spelat något från rymdsagan. Nu har jag det, och hyllar Mass Effect med en bild av starka Liara.

”Metal Gear Solid: Rough Cut”. Ibland påverkas en bild beroende på ens humör. Vid detta tillfälle var jag rätt arg – fråga mg inte varför – och det påverkade den här bilden rätt rejält. Solid Snake och Metal Gear fick aggressiva drag. Jag tycker det passade bilden utmärkt eftersom den officiella artworken har grova drag.

Harry Reemes. Efter bilden av porrskådisen Ron Jeremy, fick jag ett önskemål till. Harry var aktiv porrskådis under perioden 1970-1980talen. Han påminner mig om Burt Reynolds och Sam Elliot. Jag la till den groteskt fula orange färgen eftersom den är 1970-talsfärg.

Nu tar jag inte emot fler porrskådisförslag.

Jag hoppas ni gillar bilderna!

One thought on “Lite mer teckningar.

  1. Pingback: Kalendertävling på g! Ni bestämmer vilka motiv! « Sätrapôjk – med teckningspennan i styrning mot film, musik & tv-spel.

Kommentera

