Ny trailer på The Expendables 2 får mig så grymt peppad!


Sommaren närmar sig och vi får uppleva en uppföljare till en megaexplosion till actionfilm – The Expendables.

The Expendables 2 kommer med mer action, mer tunga namn och mer ass-kicking.

Räkna med oförglömliga scener. Trailern är super och jag undrar en sak – vart är sommaren??

Min personliga favoritdel i trailern är när Bruce Willis och en skitstor Arnold Schwarzenegger sätter sig i en skittrång och liten bil. Jag ser också fram emot fightingscenen mellan Sylvester Stallone och Jean-Claude Van Damme. Dessutom undrar jag vilken intressant roll Chuck Norris har?

Det enda som är underligt är ryktet om åldersgräns – det ryktas om PG-13 i USA (på grund av att Norris inte vill ha så mycket svordomar) eller R (högsta åldersgränsen innan varningstämpeln X). Mickey Rourke är heller inte med, vilket är synd, för han gav föregångaren tyngd (låter konstigt eftersom filmen är TUNG) och djup.

Men trailern ser awesome ut och jag ser riktigt fram emot en av årets mest efterlängtade filmer!

The Expendables 2 kommer på biograferna den 22 augusti 2012.

Kommentera

