Sätrapôjk’s 10 frågor – Säsong 2! Kommer snart!


Förra året hade jag en intervjuserie där jag intervjuade svenska gamers (och en filmskribent), med 10 frågor var plus en bonusfråga från föregående intervjuad. Ikoner och fantastiska personligheter som Angelica Norgren, Ludde Lundblad, Emma Gray Munthe och Emmy Zettergren Nordström gav mig äran att intervjua dom. Det var en succé, fast jag har inte fått svaren från Tobias Bjarneby – men de kommer, jag lovar!

 

Jag har tänkt mig en säsong två! Det kommer att bli intervjuer med bland annat Tommy Håkansson från Svampriket, Maria Myhr från Loading och Aftonbladets knivskarpa skribent Kerstin Alex!

Det ska bli minst sju intervjuer! Håll gärna utkik för awesome intervjuer!

2 thoughts on “Sätrapôjk’s 10 frågor – Säsong 2! Kommer snart!

Kommentera

