Tävling! Vinn ett porträtt! (Tävlingen är slut!)


Hej!
Nu är det dags för en tävling! Du har chansen att vinna ett porträtt av dig eller någon du tycker om!

Tävlingen går ut på så här:
Vilken av mina teckningar är din favorit? Motivera! Du kan kolla i teckningar eller kolla taggen ”teckning”. Du ska också berätta varför du vill vinna. Bästa deltagare vinner! Jag brukar ta en hyfsad slant för porträtt så priset är bra.
Du skickar dina svar antingen i kommentarer nedan eller maila final_fantasy66@hotmail.com märkt ”tävling porträtt blogg” (viktigt eftersom jag kör en tävling på Facebook också)

Ni har till den 10:e juni på er. Lycka till! / Jerry Olsson.

 

Uppdaterat: Tävlingen är slut.

One thought on “Tävling! Vinn ett porträtt! (Tävlingen är slut!)

  1. Min favorit bland dina teckningar var lite svår att välja. Du har gjort så många fina! Men, måste ändå säga att.din hyllning till Heath Ledger som Jokern vinner i mina ögon.
    Till frågan om varför jag bör vinna säger jag väl bara att det vore en ära att få ett snyggt porträtt målat av dig. 😀

Kommentera

