Kalendertävling på g! Ni bestämmer vilka motiv!


Hej igen! Förra året hade jag en tävling där man kunde vinna en kalender med några av mina teckningar på.

Först fick några av er välja vilka bilder som skulle pryda de tolv månaderna.

Jag tänkte göra så i år igen.

Ni kan kolla på dessa bilder nedan eftersom jag gjort dom i år, och skriva i kommentarerna nedan vilka bilder ni vill ha med i kalendern!

OBS. Ni kan bara välja max tolv!

Ja, det var rätt många alternativ. Gå igenom dem alla och välj era val klokt.  Jag ska försöka få ihop era val om ett par veckor.

Lycka till!

2 thoughts on “Kalendertävling på g! Ni bestämmer vilka motiv!

  1. Många fina bilder! Men de här tycker jag sticker ut 🙂

    Edy – Gillar färgerna och enkelheten/stilrenheten
    Liara – Alltid i mitt hjärta! Gillar den blå tonen i hela bilden.
    Gråben och hjulben –
    Elvis Stairway to heaven – Åter igen, enkelheten i bilden tilltalar mig. Snyggt i svartvitt!
    Loreen – Enormt häftigt porträtt av Loreen. Gillar speciellt bilden uppe till vänster.
    Freddie Mercury – Häftig actionpose. Riktigt snyggt!
    Top Cats – Läckert genomförd med musikslingan och porträtten.
    Jack Sparrow – grymt porträtt helt enkelt!
    Clint Eastwood – åter igen grymma porträtt.
    Tali – ❤
    Rocky IV – Så härlig känsla i bilden

Kommentera

