”Andra chansen!” Omröstning igen.


Jag har nu räknat rösterna för de teckningar ni har röstat på inför min kalender 2013.

Omröstningen har varit rätt jämn, men vinnaren blev min teckning på Freddie Mercury med en förkrossande seger.

Jätteroligt!

Fast jag har fått ett bekymmer. Jag har nämligen fått med nio bilder som i sin tur fått mest röster.

Många andra (10 faktiskt) har fått en delad plats – men jag behöver tre bilder till.

Därför har jag gjort en omröstning till: en så kallad ”andra chans”.

Den här gången går denna röstning i ett dygn och man får rösta en gång. Välj klokt.

Det här  är de  10 bilder som har chansen att komma vidare:

Snart blir det då tävling! Lycka till!

2 thoughts on “”Andra chansen!” Omröstning igen.

Kommentera

