Tävling! Vinn Sätrapôjks kalender 2013! (Avslutad!)


Uppdaterat 19/10: Vinnaren är utsedd och informerad via mail.

Nu är det då dags för en tävling igen!
Under tidiga delen av hösten hade jag en omröstning där ni röstade på era favoritteckningar som jag gjort under året, varav de 12 som fått mest röster blev med i 2013 års kalender.

En kalender i A3-storlek väntar på att få komma hem till vinnaren.
Men hur går då tävlingen till?

Jag brukar oftast komma spontant på vad jag ska teckna härnäst, men denna gång tänkte jag låta er göra det.
Reglerna är enkla; ni ska komma på förslag på vad jag ska göra för teckningar inom dessa kategorier;
Filmbaserat motiv.
Något från musikens värld.
Något tv-spelsbaserat.
Ett naturlandskap.
Ett porträtt. (valfritt med viss undantag, står nedan)

Den som kommit på flest bra förslag vinner kalendern. Naturligtvis kommer jag att teckna vinnarens förslag.
Enda undantagen jag inte kommer att teckna är typ Hitler eller andra diktatorer – och Justin Bieber. Där går gränsen.
Tävlingen avslutas den 19:e oktober.
Ni skickar era bidrag till mitt mail final_fantasy66@hotmail.com med rubriken kalender 2013, med namn och adress som jag ska skicka kalendern till.
Lycka till med era bidrag, jag ser verkligen fram emot dom!

20121012-085050.jpg

Kommentera

