Teckning: ”Legend Of Zelda: A Link To The Future”.


Jag sitter och väntar på att Nintendo ska släppa ut ett Legend Of Zelda i rymdåldern, för det skulle faktiskt fungera tro jag. Om Mario kan, varför inte Link?

Jag gjorde i detta fall en simpel bild av Hyrules hjälte i rymddräkt. Jag gav dessutom förklaring på de olika saker han har med sig i den här teckningen. Att han skulle ha en ljussabel, snodd från ett visst imperium, var det första som slog mig när jag började med den här teckningen. Längst ned tog jag med ett par saker som skulle fungera, särskilt smartphonen. Vad banjon är till för får vara en hemlighet för allihopa. (den kommentaren tog jag direkt från första Legend Of Zelda)

 

Tills Nintendo kommer att släppa – om de ens gör det – ut ett futuristiskt Legend Of Zelda, får jag hålla mig till den här teckningen.

Kommentera

