Förhandskoll på Sätrapôjks och 23 Gamers adventskalender 2012!


Hej på er! Det är så här att jag ska ha ett litet roligt projekt under december.
Adventskalendrar är väldigt mysiga, med lucköppningar som får spänningen och mysandet att stiga.

Min adventskalender har ett särskilt tema i år.
Varje dag ska jag teckna en spelkaraktär, som jag och 23 Gamers på Twitter önskat fram.
Bilderna blir ganska simpla och retroaktiga.
Jag kommer nedan att skriva vilka som har bidragit med sina önskemål, med deras twitternamn. Vad de önskat får ni vänta på tills det är dags att öppna luckorna.

Deltagare i Sätrapôjks adventskalender 2012, med Twitternamn:
1. @Tuve
2. @El_Kebabo
3. @sussbulle
4. @FrancesBlaxell
5. @styris1985
6. @FrokenNorgren
7. @LovelyEken
8. @MariaMyhr
9. @NordicLania
10. @MarcShort
11. @Fyrfarsan
12. @Niklassintorn
13. @xareena
14. @tommybleunt
15. @EmmyZ
16. @JMOlander
17. @oHcean_X
18. @LuddeLundblad
19. @qn2Quid
20. @KerstinAlex
21. @PeterAhonen
22. @Rebzorz
23. @InaBackstrom
24. @Satrapojk

Jag är enormt glad att jag fått med mig det här gänget, och jag kan tala om att deras önskningar är ingen annan lik. Jag ser riktigt fram emot det här projektet och framför allt att börja dra de första teckningslinjerna.

Varje dag presenterar jag den bild och twitternamnet på Gamern som önskat den karaktär jag tecknat.

Så, då är det inget annat än att vänta!
Jag längtar till 1:a december! Den här juletiden går i mina teckningsegenskapers tecken.

Kommentera

