Teckning: Hajen.


Jag älskar filmen Hajen.

Den är fortfarande bra trots den är nästan 40 år gammal.
Den här affischen är minst lika klassisk som filmen själv. Bilden är lika enkel som skräckinjagande och genial.
En naken kvinna simmar ute i havet, och underifrån kommer det en skitstor haj med sylvassa tänder för att äta kvinnan till kvällsmat.

Jag har försökt mig på den här bilden många gånger men misslyckats varje gång. Det beror på hajens skuggningar.
Men den här gången tror jag fick till det.
Vattnet var jag inte nöjd med.

Trots det är jag nöjd med hajens skuggningar och bilden i helhet.
Hoppas ni gillar den.

Kommentera

