Sätrapôjks adventskalender: Lucka 2.


Hej på er!
Idag ska jag visa er vad den nya spelsidan Hadoken’s skribent @El_Kebabo har önskat! Han har önskat en bild av Luigi.

20121202-065853.jpg

Jag har valt att använda mig av Paper Mario-stilen på Luigi i den här bilden. I detta fall är det från Wii-spelet Super Paper Mario, eftersom Luigi håller i en Pure Heart.

Jag har tecknat Luigi många gånger och gör det gärna igen. Just Paper Mario-stilen är otroligt fin samtidigt som den är enkel. Därför valde jag den i den här bilden.

 

Men det finns en annan anledning att jag har valt den här bilden, eftersom jag har gömt ett budskap.

Under de närmaste månaderna på Twitter, har @El_Kebabo skrivit vackra saker och uttryckt sin kärlek för sin flickvän. Att uttrycka sina känslor så som han gör, är för mig beundransvärt. Det respekterar jag honom enormt för.

Dessutom så sa @El_Kebabo att Luigi är hans flickväns favoritspelkaraktär.

Jag är riktigt glad att jag fick göra den här bilden, och jag vill tacka @El_Kebabo så mycket för detta önskemål. Hoppas han och hans flickvän gillar den! Och ni andra givetvis!

 

Imorgon så kommer jag att ta mig an @sussbulle’s karaktär!

5 thoughts on “Sätrapôjks adventskalender: Lucka 2.

Kommentera

