Sätrapôjks adventskalender: Lucka 5.


Hejsan!
Nu när det är mindre än 20 dagar kvar till julafton har kylan släppt lite och snö har fallit. Så ska jul vara tycker jag.

Dagens lucka är önskat av twittraren @styris1985.
Han har önskat Miria från kultspelet The Guardian Legend.

20121205-085418.jpg

Handen på hjärtat. Jag har tyvärr inte spelat The Guardian Legend.
Men visst ser spelet riktigt roligt ut.
Jag tyckte mycket om att teckna Miria, hennes design påminner här om en korsning mellan Mega Man, Roll och Transformers.
Jag gillar även hennes röda färg på dräkten.

Tack @styris1985 för att jag teckna någon från tiden när NES var som bäst!
Imorgon är det @FrokenNorgren’s tur!

One thought on “Sätrapôjks adventskalender: Lucka 5.

  1. Det här var en söt tjej. 🙂 Inte heller spelat det spelet. Tror knappt jag hört talas om det faktiskt. 😀 Gillar också färgerna. Tycker du har gjort ett bra jobb med midja och lår, men den högra överarmen ser lite för smal ut.
    Kul att följa din kalender! 🙂

Kommentera

