Sätrapôjks adventskalender: Lucka 7.


Hej!
Idag är det den sjunde december. Är sju ett lyckonummer? En del tycker det, men å andra sidan så tycker en del så om 21 med.
Sju är en av mina favoritsiffror.

Dagens lucka är önskat av underbart charmiga @LovelyEken på Twitter. Förlovad (grattis!) status dessutom!
Hon har önskat Elika från Prince of Persia.

20121207-061637.jpg

Elikas klädesplagg har så många gula slingor så de tog lite tid att göra.
Vanligtvis brukar jag börja med ansiktet i en bild men den här gången började jag med kroppen.
Jag tror hon blev lite bredare än vad jag hade tänkt, och möjligtsvis blev huvudet lite för litet.
Men jag är ändå nöjd med bilden.

Tack @LovelyEken för att du ville att jag skulle teckna denna fina kvinna.
Imorgon ska jag presentera @MariaMyhr’s karaktär!

2 thoughts on “Sätrapôjks adventskalender: Lucka 7.

Kommentera

