Sätrapôjks adventskalender: Lucka 10.


Hej på er! Idag är det Nobeldagen.

Dagens lucka är önskad av en herre som jag och många Gamers tycker är en sann konstnär; @MarcShort.
Han har önskat en jättefin tanke och tillfälle; Mario ger en julklapp till Bowser.

20121210-063459.jpg

Åter igen använde jag mig av Paper Marios enkla men jättefina stil.
Tanken är otroligt fin, och det försökte jag få till i den här teckningen.
Bowser ser riktigt lycklig ut. Det är det som är meningen. Särskilt vid jul.

Tack @MarcShort för den här otroligt fina tanken och önskemålet! Jag tycker det här är så fint!

Imorgon är det dags för @FyrFarsan som önskat något hårt!

4 thoughts on “Sätrapôjks adventskalender: Lucka 10.

    • Bowser ser riktigt gullig och lycklig ut! 😀
      Jag är glad för den fina respons jag fått för den här bilden. Tack så mycket!

      Jag har kollat ditt inlägg och håller med dig, så jag röstade utan tvekan!

Kommentera

