Sätrapôjks adventskalender: Lucka 12.


Hej!
Idag är det ett speciellt datum, nämligen den 12:e december 2012. Alltså 12/12/12!
Idag är det twittraren @NiklasSintorn’s födelsedag, (grattis!) och han har önskat sig en bild av Samus Aran från klassiska Metroid.

20121212-070520.jpg

Jag valde en bild från Metroid Prime.
Likt bilden jag gjorde igår, var Samus fylld med detaljer. Ändå gick det fortare att teckna henne.
Jag är lite missnöjd med hennes fötter.
Men annars hade jag trevligt när jag tecknade henne.
Tack @NiklasSintorn för det här jättefina önskemålet, och hoppas att du får en kanonbra födelsedag!

Nu har jag gjort hälften av kalendern.
Eftersom tapetbiten jag klippte ut inte räcker till 24 bilder så delar jag det i två tapetbitar med 12 bilder var.

Kalender 1-12.

Det blev rätt utspritt och det ska resten vara med!

Imorgon, på luciadagen, ska @Xareena önska en bild!

2 thoughts on “Sätrapôjks adventskalender: Lucka 12.

Kommentera

