Sätrapôjks adventskalender: Lucka 17.


Hej!
Med en vecka kvar till julafton så börjar jag få den där rätta julkänslan.
Igår hade jag en julnöt, och rätt svar är Konamikoden.
Några av er kunde den, och det är jag glad för!

Konamikoden: En känd fuskkod som användes i många spel gjorda av Konami. Koden är upp, upp, ner, ner, vänster, höger, vänster, höger, B, A.

Idag är det trevlige @oHcean_X som önskat en bild.
En Pokemon.
I det här fallet Charizard.

20121217-121108.jpg

Charizard är en av mina favoritPokemons. Den store draken med förödande eldkraft!
Jag hade tänkt göra bilden enklare men jag valde att skugga lite och även få till lite färgnyanser.
Jag är inte riktigt nöjd med svansen och dessutom är eld svårt att teckna.
Men Charizard är ändå rätt mäktig på denna teckning.
Tack @oHceanX för denne store drake!
Imorgon är det @LuddeLundblad’s tur!

Kommentera

