Sätrapôjks adventskalender: Lucka 19.


Hej!
Vad tycker ni mest om på ett klassiskt julbord? Så länge det finns skinka och revbensspjäll så är jag nöjd!
Idag är Twitters Ninja @qn2Quid som önskat en tuff typ.
Han har önskat Mortal Kombats kung fu-kung Liu Kang.

20121219-055302.jpg

Jag valde hans pose från karaktärsskärmen från Mortal Kombat 3. Dessutom la jag till den klassiska drakikonen, här i julrött.
Jag hade problem med hans armar och händer. Bägge händerna var knutna först men jag ändrade den ena.
Möjligt är armarna olika stora.
Men Liu Kang ser ändå tuff ut.

Tack @qn2Quid för att jag fick teckna en legend!
Imorgon är det @KerstinAlex tur!

Kommentera

