Sätrapôjks adventskalender: Lucka 21.


Hej!
Är du en som gillar hårda julklappar eller mjuka? Kanske till och med båda?

Idag är det @PeterAhonen som önskat en hård julklapp. Han ville att jag skulle teckna legenden Ken från Street Fighter-spelen.

20121221-043923.jpg

Den här posen känner alla som spelat ett fightingspel till.
Ken laddar upp och fyrar av ett blått eldklot och utbrister:
HADOKEN!
Jag gillar den här posen.
Teckningen i sig är jag nöjd med men jag tror fötterna blev olika stora.

Tack @PeterAhonen för denna hårda julklapp!
Imorgon är det @Rebzorz tur att önska sig en julklapp jag ska teckna!

2 thoughts on “Sätrapôjks adventskalender: Lucka 21.

Kommentera

