Sätrapôjks adventskalender: Lucka 22.


Hej på er!
Har ni pyntat granen?
Idag är det @Rebzorz som önskat en charmig karaktär.
Hon har önskat en bild av Saria från Legend of Zelda: Ocraina of Time.

20121222-031614.jpg
Jag vill passa på att säga att den här bilden gjordes runt tre-tiden inatt eftersom jag blev väckt runt två på natten av en yngre dotter som inte ville sova..
Nu, några ord om dagens bild.
En liten älvtjej som spelar okraina på en stubbe.
Nu är Saria egentligen en liten flicka men jag ville göra henne lite äldre och mer mogen. Dessutom har hon längre hår.
Ben i kors är svårt att få till. Jag tror det blev lite fel med vinkeln på högerbenet.
Stubben är ful men det är inte den som är i fokus. Det är Saria som är det. Hennes känsla. Jag är nöjd med henne.
Tack rara @Rebzorz för det här jättefina önskemålet!
Imorgon, på fjärde advent, ska @InaBackstrom ge mig något att bita i! Missa inte morgondagens lucka!

Kommentera

