Sätrapôjks adventskalender: Lucka 23.


Hej!
Under den här adventskalendern har det kommit många hårda, några mjuka och några roliga önskemål.
Idag är det utan tvekan den hårdaste, och för mig den svåraste bilden.
Idag är det kända och mycket omtyckta @InaBackstrom som gett mig äran att teckna en bild hon önskat.
Hon har önskat en Sister of Battle från Dawn of War.

20121223-070021.jpg
Vilken fantastisk karaktär. Den här kvinnan ser så stark, modig och farlig ut.
Hon är badass!
Varför den här bilden var sån utmaning berodde på många saker.
Alla nivåer av svart till exempel.
Vapnet.
Hennes ansikte.
Håret.
Alla små detaljer och skuggnivåer.
Det är tur att jag älskar att pyssla med detaljer!
Tveklöst var den här bilden tyngst och hårdast i hela kalendern. @InaBackstrom ska ha all tack för den här utmaningen och framför allt att hon ville vara med!
Imorgon, på julafton, är det min tur. Den blir inte hård, men jag har något annat i åtanke!

Kommentera

