Inför Nintendo/Dirty Dancing-tävlingen: Omröstning!


Hej på er!

Jag kommer att ha en tävling som kommer att pågå i mitten av januari. Den här tävlingen kommer att gå i både Nintendos och Dirty Dancings tecken. Jag kommer att teckna en Nintendo-variant av den här klassiska bilden från den ökända filmen.

Dirty Dancing.Alla som sett filmen, känner säkert till den här scenen. Men istället för huvudpersonerna så kommer två Nintendo-karaktärer att stå i just den här posen.

Innan den riktiga tävlingen kommer att börja, ska jag ha en liten omröstning.

Vad jag vill är att ni ska rösta på den ni vill ska vara med! De två som får mest röster, kommer jag att teckna.

Omröstningen kommer att pågå tills på söndag kväll, runt 18-tiden. Jag kommer då att utse vilka som får dansa – och berätta mer om tävlingen.

Priser är sponsrade av bland annat Bergsala!

Vad väntar ni på? Börja rösta!

Uppdatering: Omröstningen är avslutad!

Kommentera

