Nintendo/Dirty Dancing-tävlingen!


Då är det dags för den första tävlingen i den här bloggen 2013!
I helgen hade jag en omröstning där ni skulle välja vilken Nintendo-karaktär ni ville att jag skulle teckna i den klassiska dansposen från Dirty Dancing.

20130107-092031.jpg

De två spelkaraktärer som fick mest röster var prinsessan Zelda och Pikachu.
Jag ser mycket fram emot att teckna den här unika utmaningen.

Nu till tävlingen!
Vad jag vill ni ska göra är helt enkelt att gissa hur lång tid det tar för mig att teckna teckningen! Jag kommer att ta tid på detta.
Antingen skriver ni i kommentarerna nedan, på Twitter eller maila mig på final_fantasy66@hotmail.com.
Ni får gissa i timmar och i minuter.

Vad vinner ni?
Jo, de tre som hamnar närmast rätt svar vinner följande:
(Nintendo-priserna är sponsrade av Bergsala!)
1:a pris: Dirty Dancing på BluRay, ett solskydd till bil med Mario Kart 7-motiv, en New Super Mario Bros 2-plånbok, ett New Super Mario Bros 2-mynt och teckningen!
2:a pris: New Super Mario Bros 2-plånbok och mynt.
3:e pris: Mario Kart 7-solskydd till bil och New Super Mario Bros 2-mynt.

Jag kommer att utse vinnarna i slutet av januari!

20130107-093216.jpg
Zelda.

20130107-093246.jpg
Pikachu.

Deltagare och den tid de gissat:

  • Peter: 4 timmar och 12 minuter.
  • Elin: 3 timmar och 55 minuter.
  • Robert: 4 timmar och 22 minuter.
  • Emmy: 5 timmar och 7 minuter.
  • Linus: 3 timmar och 25 minuter.
  • Daniel ”Quid”: 4 timmar och 45 minuter. (och 3 sekunder)
  • Mats ”El_Kebabo” – via Twitter: 3 timmar och 17 minuter.
  • Peter ”Morriz1973” – via Twitter: 3 timmar och 8 minuter.
  • Mattias ”BobPxK” – via Twitter: 5 timmar och 26 minuter.
  • Rebby ”Rebzorz” – via Twitter: 4 timmar och 7 minuter.
  • Sarah ”Ninjatothebob” – via Twitter: 4 timmar och 14 minuter.
  • Oscar: 2 timmar och 30 minuter.
9 thoughts on “Nintendo/Dirty Dancing-tävlingen!

Kommentera

