Vinnarna i Nintendo/Dirty Dancing-tävlingen!


Hej!
Jag vill för det första tacka för den positiva respons jag fått för den här tävlingen!
Jag vill också tacka Nintendo och Bergsala för sponsringarna av Nintendo-priser!
Jag vill särskilt tacka alla som deltagit i tävlingen!

Varje gång jag höll på med bilden tog jag tid, och pausade när jag skulle arbeta och för andra sysslor.
Jag skrev upp tiderna varje gång jag pausade timern.

20130111-124104.jpg
Om jag slår ihop alla siffror blir det 248 minuter.
4 timmar och 8 minuter.
När jag efteråt kollade på folks gissningar var det en intressant syn. Många gissade riktigt bra!
Men det finns bara tre vinnare, och de här har vunnit:
Sarah kom trea med sin gissning på 4 timmar och 14 minuter. Hon får ett Mario Kart 7-solskydd till bil och ett New Super Mario Bros 2-mynt!

Peter med sin gissning på 4 timmar och 12 minuter kom tvåa och han får en New Super Mario Bros 2-plånbok och mynt!

Första pris; Plånbok, mynt, solskydd till bil, Dirty Dancing på Bluray och teckningen – vinnaren är Rebby som gissade på 4 timmar och 7 minuter!
Ett otroligt stort grattis till er alla tre! Vinnarna är underrättade.

Det här var en rolig tävling och jag ser fram emot framtida tävlingar i den här bloggen!
Men hur blev bilden? Så här!

20130111-124952.jpg

Först tänkte jag ha Pikachu överst men jag tänkte att det kändes bättre med Zelda i den klassiska posen från Dirty Dancing.
Zeldas ben var riktigt svåra att göra!
Men det här var härligt att få syssla med, mycket färgläggning och pill!
Hoppas ni gillar bilden!

Jag tackar er än en gång! Vi ses!
/Jerry Olsson.

One thought on “Vinnarna i Nintendo/Dirty Dancing-tävlingen!

  1. Hehe, vilken kul bild! Jättefin!
    Och vad roligt med sponsring från Nintendo/Bergsala! Hur tusan lyckades du med det? 😀
    Måste säga att du gjort Dirty Dancing-loggan sjukt snygg.

Kommentera

