Jag har gjort om lite saker i bloggen.


Jag var i behov att göra om lite saker i min blogg så jag passade på att skapa en recensionsruta längst upp på sidan. Nu kan ni läsa de spel och filmer jag recenserat. (Jag fyller på fler inom tidens gång)

Jag ska även lägga upp mer teckningar i teckningsfilen.

Jag ska skapa en fin header till bloggen, så att den blir mer attraktiv. Dessutom ska jag försöka göra en sak till, men det är just nu rätt hemligt. Ni får hålla er tills dess.

Naturligtvis kommer det mer tävlingar, jag ska förhoppningsvis komma med en i februari.

Jag är även öppen för förslag på hur jag ska få bloggen ännu bättre. Diskutera gärna i kommentarerna nedan.

Kommentera

